Kalite Odaklı
Hizmet Anlayışı
Kalite & Akreditasyon
Menu
Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Sistemi
Kalite Dokümanları& Kayıtlar
Organizasyon Yapısı
Akreditasyon & Sertifikalar
Müşteri Şikayeti
LabBlog!
27 Ekm.22
Mevsimsel grip hastalığının etkenlerinden olan Influenza A ve B, Koronavirüs hastalığının etkeni SARS-CoV-2 virüsü, Solunum sinsityal virüsü enfeksiyonu etkeni RSV, Adenoviral solunum yolu enfeksiyonları etkeni olan adenovirüslerin hızlı tanısını sağlayan bir antijen testidir.
18 Tem.22
İnsanlarda ilk defa 1970 yılında Kongo Demokratik Cumhuriyeti’nde tespit edilmiştir. Sonrasında Orta ve Batı Afrika’daki ülkelerde görülen bu hastalığın sıklığı tam olarak bilinmemekle birlikte Kongo Demokratik Cumhuriyeti’nde 2005’e kadar yıllık 1000’e yakın olgu bildirilmiştir. Hastalık dönem dönem Afrika kıtasından enfekte hayvanlar ve insanlar aracılığıyla diğer kıtalara yayılmakta ve buralarda küçük küçük salgınlar yapmaktadır.
14 Ock.22
Genetik bir miras olarak ebeveynlerimizden aldığımız DNA’mızda bizlere ait bireysel özellikleri içeren tüm bilgiler bulunmaktadır. Bu bilgiler kan grubu, boy, kilo gibi bireysel özelliklerimizden, diyabet, kanser, kardiyovasküler hastalıklar gibi yüzlerce farklı duruma yatkınlık yada direnci belirleyen özelliklerle ilişkilidir. DNA’mızdaki bu bilgilerin çevresel faktörlerle etkileşmesi sonucu kişisel özelliklerimiz ve hastalıklar ortaya çıkabilmektedir.
12 Ock.22
18 Mar.15
Östrojen içeren ilaçlar hemen her kadının hayatında bir ya da birkaç kez ve uzun süreli kullanmak durumunda kaldığı ilaçlardır.
Labgene gelen şikayet Çağrı Merkezi ya da Müşteri Hizmetleri Birimi tarafından Müşteri İlişkileri Yönetimi Modülü’nde elektronik olarak kayıt altına alınır.Müşteri Şikayeti
Şikayeti ilgili Birim Sorumlusu inceler, kök nedenleri analiz ederek şikayetin bir daha tekrarlanmayacak şekilde giderilmesi için gerekli faaliyetleri planlar ve yürütür.
Kalite Birimi, faaliyetlerin ve sonuçlarının yeterliliğini kontrol eder, sonucu yeterli olan şikayeti kapatır.
Şikayete konu laboratuvar faaliyetlerinde yer almayan Müşteri Hizmetleri Birimi şikayet sonucuyla ilgili müşteriye dönüş yapar.