Kalite Odaklı
Hizmet Anlayışı
Kalite & Akreditasyon
Menu
Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Sistemi
Kalite Dokümanları& Kayıtlar
Organizasyon Yapısı
Akreditasyon & Sertifikalar
Müşteri Şikayeti
LabBlog!
27 Ekm.22
Mevsimsel grip hastalığının etkenlerinden olan Influenza A ve B, Koronavirüs hastalığının etkeni SARS-CoV-2 virüsü, Solunum sinsityal virüsü enfeksiyonu etkeni RSV, Adenoviral solunum yolu enfeksiyonları etkeni olan adenovirüslerin hızlı tanısını sağlayan bir antijen testidir.
18 Tem.22
İnsanlarda ilk defa 1970 yılında Kongo Demokratik Cumhuriyeti’nde tespit edilmiştir. Sonrasında Orta ve Batı Afrika’daki ülkelerde görülen bu hastalığın sıklığı tam olarak bilinmemekle birlikte Kongo Demokratik Cumhuriyeti’nde 2005’e kadar yıllık 1000’e yakın olgu bildirilmiştir. Hastalık dönem dönem Afrika kıtasından enfekte hayvanlar ve insanlar aracılığıyla diğer kıtalara yayılmakta ve buralarda küçük küçük salgınlar yapmaktadır.
14 Ock.22
Genetik bir miras olarak ebeveynlerimizden aldığımız DNA’mızda bizlere ait bireysel özellikleri içeren tüm bilgiler bulunmaktadır. Bu bilgiler kan grubu, boy, kilo gibi bireysel özelliklerimizden, diyabet, kanser, kardiyovasküler hastalıklar gibi yüzlerce farklı duruma yatkınlık yada direnci belirleyen özelliklerle ilişkilidir. DNA’mızdaki bu bilgilerin çevresel faktörlerle etkileşmesi sonucu kişisel özelliklerimiz ve hastalıklar ortaya çıkabilmektedir.
12 Ock.22
18 Mar.15
Östrojen içeren ilaçlar hemen her kadının hayatında bir ya da birkaç kez ve uzun süreli kullanmak durumunda kaldığı ilaçlardır.
Organizasyon Yapısı
Yönetim, işletme, Kalite ve iş Geliştirme, Üretim, Kalite Kontrol, Sistem Bakım ve OperasyonBirimleri, AcıbademLabgen'in ana yapısını oluşturur. Ayrıca Acıbadem Sağlık Grubu'nun Laboratuvar, İnsan Kaynakları, Bilgi Sistemleri, Pazarlama, Satış ve Ruhsat-Patent Direktörlükleri'nden destek almaktadır.
Personel Nitelikleri, Eğitim, Yeterlilik ve Yetkinlik
Acıbadem Labgen, yüksek kalitede genetik tanı testlerini gerçekleştiren bir kuruluştur. Sunulan hizmetin verim ve kalitesini yükseltmesi için çalışanlarını işe uygun niteliklere sahip adaylar arasından seçerek gereken eğitimleri en üst düzeyde vermeyi ilke edinmiştir.
Çalışanlar, kalite yönetim sisteminin bir parçası olarak kabul edilmiştir. Deneyimli ve uzman kadrosuyla çalışmalarını sürdürürken ilkesi, tüm çalışanların toplam kalite kültürünü geliştirmeleri yönündedir.
Tüm eğitim faaliyetleri, kapsamlı bir şekilde hazırlanmış prosedür ve talimatlara göre yürütülür. Oryantasyon ve başlangıç eğitimlerinin ardından düzenli olarak yürütülen eğitim programları ile personelin kendi çalışma alanlarıyla ilgili konularda, ve kalitekapsamındabilinmesi gereken kuralları ve yöntemleri öğrenmesi sağlanır. Verilen her eğitim sonrasında sınav yapılır ve bir değerlendirme raporu hazırlanır. Ek olarak kurum dışı sertifika kursları, sempozyum ve kongrelerle eğitim ve öğretim desteklenir.